Αντικατάσταση υποδοχής φόρτισης σε Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro
Αντικατάσταση υποδοχής φόρτισης σε Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 ProΕνδεικτικές βλάβες:Ραγισμένη , παραμορφωμένη ή σπασμένη υποδοχή φόρτισης.Η συσκευή ... Περισσότερα
- Κατασκευαστής: Service
- Διαθέσιμο για αποστολή
- Διαθέσιμο για παραλαβή από κατάστημα
- Διαθεσιμότητα ανά αποθήκη:
- ✔ Πανόρμου 4
- ✘ Κεντρικές Αποθήκες
- Εγγύηση: Ερώτηση
44,40€
Χωρίς ΦΠΑ: 35,81€
Αντικατάσταση υποδοχής φόρτισης σε Xiaomi Mi 9T Pro / Redmi K20 Pro
Ενδεικτικές βλάβες:
- Ραγισμένη , παραμορφωμένη ή σπασμένη υποδοχή φόρτισης.
- Η συσκευή δεν φορτίζει.
Επισκευή βλάβης:
Αρχικά θα δοκιμάσουμε εάν η συσκευή φορτίζει με ένα διαφορετικό καλώδιο φόρτισης, και εάν φορτίζει σωστά μπορούμε να σας προμηθεύσουμε καινούργιο καλώδιο φόρτισης χωρίς να αντικαταστήσουμε την υποδοχή φόρτισης του τηλεφώνου, με κόστος αγοράς του συγκεκριμένου αξεσουάρ. Εάν η φόρτιση συνεχίζει να μην λειτουργεί σωστά ελέγχουμε σε δεύτερη φάση την φόρτιση με καινούργιο φορτιστή τηλεφώνου και εφόσον λειτουργεί μπορούμε να σας προμηθεύσουμε καινούργιο φορτιστή με κόστος αγοράς του συγκεκριμένου αξεσουάρ. Εάν τίποτα από τα παραπάνω δεν λειτουργούν τότε η υποδοχή φόρτισης έχει υποστεί φθορά λόγω συχνής χρήσης και είναι απαραίτητη η αντικατάστασή της με καινούργιο ανταλλακτικό.
Για οποιεσδήποτε απορίες σχετικά με την επισκευή, τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και το συνολικό κόστος της επισκευής, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στον αριθμό 2110143821 ή πατώντας το κουμπί ερώτηση και συμπληρώνοντας την φόρμα.
ΕρώτησηΔεν σας εξυπηρετεί να επισκεφτείτε το κατάστημά μας;
Δωρεάν παραλαβή και παράδοση στον χώρο σας!
περισσότεραΤι περιλαμβάνει η υπηρεσία επισκευής για τη συσκευή σας
Η υπηρεσία μας περιλαμβάνει πλήρη έλεγχο της συσκευής σας πριν από την επισκευή, προκειμένου να εντοπίσουμε οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα. Στη συνέχεια, θα αφαιρέσουμε το χαλασμένο ανταλλακτικό από τη συσκευή σας και θα το αντικαταστήσουμε με ένα καινούργιο. Τέλος, θα πραγματοποιήσουμε πλήρη έλεγχο της συσκευής σας μετά την επισκευή, προκειμένου να επιβεβαιώσουμε ότι όλα λειτουργούν σωστά πριν σας την επιστρέψουμε. Επιπλέον, εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τη συσκευή σας ή χρειάζεστε οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με μια επισκευή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας ή έναν εκπρόσωπο της τεχνικής ομάδας μας.