Επισκευή Φλας Samsung Galaxy Note 20 5G
To φλας της συσκευής σας σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί; Εάν έχετε κάποιο πρόβλημα με το φλας, μπορούμε να το αντικαταστήσουμε και να δουλεύει σ... Περισσότερα
- Κατασκευαστής: Service
- Κωδικός: 00067438
- Διαθέσιμο για αποστολή
- Διαθέσιμο για παραλαβή από κατάστημα
- Διαθεσιμότητα ανά αποθήκη:
- ✔ Πανόρμου 4
- ✘ Κεντρικές Αποθήκες
- Εγγύηση: 12 μήνες
0,00€
Χωρίς ΦΠΑ: 0,00€
To φλας της συσκευής σας σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί; Εάν έχετε κάποιο πρόβλημα με το φλας, μπορούμε να το αντικαταστήσουμε και να δουλεύει σωστά και πάλι.
Τι περιλαμβάνει η επισκευή:
Στο κόστος επισκευής φλας συμπεριλαμβάνεται το ανταλλακτικό, η εργασία και 12 μήνες εγγύηση καλής λειτουργίας.
Χρόνος επισκευής:
Εάν μας φέρετε τη συσκευή σας στο κατάστημα greatchoice μπορούμε να επισκευάσουμε το φλας σε 2-3 ώρες! Εάν μας τη στείλετε μέσω της δωρεάν υπηρεσίας courier που παρέχουμε, την επισκευάζουμε και τη στέλνουμε πίσω σε 1 ημέρα από τη μέρα που την παραλάβαμε.
Το φλας μπορεί να χρειάζεται αντικατάσταση εάν:
- το φλας δεν ανάβει
- το φλας είναι συνεχώς αναμμένο
- το φλας είναι χαμηλό
Η υπηρεσία αυτή συμπεριλαμβάνει:
- Πλήρη έλεγχο πριν από την επισκευή, για να εντοπίσουμε αν το Galaxy Note 20 5G έχει κάποιο άλλο πρόβλημα.
- Αφαίρεση του χαλασμένου ανταλλακτικού από το Galaxy Note 20 5G και αντικατάσταση με καινούργιο.
- Πλήρη έλεγχο του Galaxy Note 20 5G μετά την επισκευή, για επιβεβαίωση πως όλα δουλεύουν σωστά πριν σου το επιστρέψουμε.
- 3 μήνες εγγύηση για την συγκεκριμένη επισκευή και τα ανταλλακτικά.
Για οποιεσδήποτε απορίες σχετικά με την επισκευή, τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και το συνολικό κόστος της επισκευής, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στον αριθμό 2110143821 ή πατώντας το κουμπί ερώτηση και συμπληρώνοντας την φόρμα.
ΕρώτησηΔεν σας εξυπηρετεί να επισκεφτείτε το κατάστημά μας;
Δωρεάν παραλαβή και παράδοση στον χώρο σας!
περισσότεραΤι περιλαμβάνει η υπηρεσία επισκευής για τη συσκευή σας
Η υπηρεσία μας περιλαμβάνει πλήρη έλεγχο της συσκευής σας πριν από την επισκευή, προκειμένου να εντοπίσουμε οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα. Στη συνέχεια, θα αφαιρέσουμε το χαλασμένο ανταλλακτικό από τη συσκευή σας και θα το αντικαταστήσουμε με ένα καινούργιο. Τέλος, θα πραγματοποιήσουμε πλήρη έλεγχο της συσκευής σας μετά την επισκευή, προκειμένου να επιβεβαιώσουμε ότι όλα λειτουργούν σωστά πριν σας την επιστρέψουμε. Επιπλέον, εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τη συσκευή σας ή χρειάζεστε οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με μια επισκευή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας ή έναν εκπρόσωπο της τεχνικής ομάδας μας.