Επισκευή μητρικής πλακέτας iPad 2
Ενδείξεις βλάβηςΛόγω της θέσης και της σημασίας της μητρικής πλακέτας, μπορούν να παρουσιαστούν πολλά συμπτώματα όταν υποστεί βλάβη.Τα κυριότερα τα πα... Περισσότερα
- Κατασκευαστής: Service
- Διαθέσιμο για αποστολή
- Διαθέσιμο για παραλαβή από κατάστημα
- Διαθεσιμότητα ανά αποθήκη:
- ✔ Πανόρμου 4
- ✘ Κεντρικές Αποθήκες
0,00€
Χωρίς ΦΠΑ: 0,00€
Ενδείξεις βλάβης
Λόγω της θέσης και της σημασίας της μητρικής πλακέτας, μπορούν να παρουσιαστούν πολλά συμπτώματα όταν υποστεί βλάβη.
Τα κυριότερα τα παρουσιάζουμε παρακάτω:
- Εμφανής βλάβη ή τραυματισμός στην υποδοχή της μητρικής πλακέτας
- Υπερθέρμανση ή αδυναμία ενεργοποίησης της συσκευής
- Αδυναμία στη φόρτιση.
- Μη απόκριση της οθόνης LCD, ακόμη και μετά από αντικατάστασή της.
- Η συσκευή δεν συνδέεται σε δίκτυο Wi-Fi.
- Αδύνατο σήμα GSM.
- Δεν ανοίγει η κάμερα ακόμη και μετά από την αντικατάστασή της.
- Μη απόκριση του Home Button ή του μικροφώνου, μετά από αλλαγή τους με νέα ανταλλακτικά.
Για οποιεσδήποτε απορίες σχετικά με την επισκευή, τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και το συνολικό κόστος της επισκευής, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στον αριθμό 2110143821 ή πατώντας το κουμπί ερώτηση και συμπληρώνοντας την φόρμα.
ΕρώτησηΔεν σας εξυπηρετεί να επισκεφτείτε το κατάστημά μας;
Δωρεάν παραλαβή και παράδοση στον χώρο σας!
περισσότεραΤι περιλαμβάνει η υπηρεσία επισκευής για τη συσκευή σας
Η υπηρεσία μας περιλαμβάνει πλήρη έλεγχο της συσκευής σας πριν από την επισκευή, προκειμένου να εντοπίσουμε οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα. Στη συνέχεια, θα αφαιρέσουμε το χαλασμένο ανταλλακτικό από τη συσκευή σας και θα το αντικαταστήσουμε με ένα καινούργιο. Τέλος, θα πραγματοποιήσουμε πλήρη έλεγχο της συσκευής σας μετά την επισκευή, προκειμένου να επιβεβαιώσουμε ότι όλα λειτουργούν σωστά πριν σας την επιστρέψουμε. Επιπλέον, εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τη συσκευή σας ή χρειάζεστε οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με μια επισκευή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας ή έναν εκπρόσωπο της τεχνικής ομάδας μας.