Αλλαγή σκληρού δίσκου σε υπολογιστή
Αίτια για αλλαγή σκληρού δίσκου:Η φθορά του σκληρού από τη χρήση του υπολογιστή είναι φυσιολογική. Η σκόνη και η υγρασία είναι οι μεγαλύτεροι εχθροί σ... Περισσότερα
- Κατασκευαστής: Service
- Διαθέσιμο για αποστολή
- Διαθέσιμο για παραλαβή από κατάστημα
- Διαθεσιμότητα ανά αποθήκη:
- ✔ Πανόρμου 4
- ✘ Κεντρικές Αποθήκες
- Εγγύηση: Ερώτηση
18,60€
Χωρίς ΦΠΑ: 15,00€
Αίτια για αλλαγή σκληρού δίσκου:
- Η φθορά του σκληρού από τη χρήση του υπολογιστή είναι φυσιολογική. Η σκόνη και η υγρασία είναι οι μεγαλύτεροι εχθροί σας. Ως μέσο όρο τα 5 έτη είναι ενδεικτικά για τη λειτουργία ενός σκληρού.
- Παλαιότητα σκληρού: Αν ο σκληρός σας δίσκος είναι παλαιού τύπου, είναι πολύ πιθανό να έχει μικρή χωρητικότητα και να μην καλύπτει τις ανάγκες σας. Ακόμη η ταχύτητα ανάγνωσης του δίσκου και το μέγεθος της κάθε ανάγνωσης που κάνει μπορεί να είναι περιορισμένα σε σύγκριση με τα καινούργια μοντέλα.
Ενδείξεις βλάβης
Αν χρειαστείτε αλλαγή σκληρού δίσκου, θα το καταλάβετε πολύ σύντομα, καθώς τα συμπτώματα είναι αρκετά. Μερικά από αυτά αναλύονται παρακάτω:
- Ο υπολογιστής αργεί πολύ να κάνει εκκίνηση και φόρτωση του λειτουργικού συστήματος.
- Ακούγεται θόρυβος κατά την ανάγνωση και την εγγραφή δεδομένων.
- Δεν έχετε ελεύθερο χώρο για να αποθηκεύσετε νέα αρχεία στο σκληρό σας.
- Ο χρόνος ανάγνωσης και εγγραφής δεδομένων είναι υπερβολικός.
- Ο υπολογιστής σας φορτώνει το λειτουργικό σύστημα, αλλά δεν έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας. Βρίσκεστε σε άμεσο κίνδυνο απώλειας δεδομένων!
Για οποιεσδήποτε απορίες σχετικά με την επισκευή, τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και το συνολικό κόστος της επισκευής, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στον αριθμό 2110143821 ή πατώντας το κουμπί ερώτηση και συμπληρώνοντας την φόρμα.
ΕρώτησηΔεν σας εξυπηρετεί να επισκεφτείτε το κατάστημά μας;
Δωρεάν παραλαβή και παράδοση στον χώρο σας!
περισσότεραΤι περιλαμβάνει η υπηρεσία επισκευής για τη συσκευή σας
Η υπηρεσία μας περιλαμβάνει πλήρη έλεγχο της συσκευής σας πριν από την επισκευή, προκειμένου να εντοπίσουμε οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα. Στη συνέχεια, θα αφαιρέσουμε το χαλασμένο ανταλλακτικό από τη συσκευή σας και θα το αντικαταστήσουμε με ένα καινούργιο. Τέλος, θα πραγματοποιήσουμε πλήρη έλεγχο της συσκευής σας μετά την επισκευή, προκειμένου να επιβεβαιώσουμε ότι όλα λειτουργούν σωστά πριν σας την επιστρέψουμε. Επιπλέον, εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τη συσκευή σας ή χρειάζεστε οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με μια επισκευή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας ή έναν εκπρόσωπο της τεχνικής ομάδας μας.